Pengikut

Sabtu, 30 Oktober 2010

Punca

Aku sedar aku ni bukan ar hebat sgt..boleh bahagikan mase sepenuhnya kepada semua aktiviti. Dan korg mesti benci kalo aku gune alasan "final year". Memang sakit bile org kate aku ni jenis tak bertanggungjawab dan pentingkan diri..Yeah memang aku pentingkan diri!Geramnye!nape org susah sgt nak faham kita?!walaupun aku jarang turun sgl aktiviti korang tp aku still back up n yg penting aku x penah miss utk amek tau n dtg majlis korg..kejam!penat aku slama ni berkorban mase n tenaga tapi kalo dh mcm ni lantak korg ar..dan aku rase setakat salah no fon x bermakna aku x kenal lgsung korg..dh mmg punca nak cari belah!Dulu time aku x nak sibuk2 pakse aku..ni ar manusia x penah puas dgn hasil keje manusia lain..taniah pada semua!korg semua mmg hebat..lepas ni aku mmg nak diamkan diri seperti mana yang telah korg mintak..i'm very profesional!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan