Pengikut

Sabtu, 6 November 2010

Pelik!

                 Hairan bin pelik bin ajaib bila mlm tadi saya dapat suprise call yg mengatakan saya ada satu masalah besar dlm blok..hah!blok?!ape ni?tolong ar time dh nak final exam pon perlu ke saya tanggung ini semua? wahai adikku sayang..intan payung emas permata kalau ada sebarang masalah share ar ngan saya ni. Jgn penatkn otak saya yg perlu beroperasi 25jam sehari..lama2 jem otak saya ni.
                 Apa masalah awak sebenarnya wahai adikku? tindakan awak ni dah memeningkan org tau..mcm2 andaian org lain telah buat utk diri awak tapi saya tetap tak percaya dan tak ingin amek sbrg tindakan yg drastik sbb saya still ada perasaan kesian & sifat keperimanusiaan saya ni masih tebal. awak mmg tak memberi mslh kpd saya tapi awak adalah anak buah saya dan skg saya pulak nak kena tanggung..awak tau tak saya dah nak FINAL EXAM!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan